Na kratko, kako nakupovati pri Sunnysoftu
- Prijavite se kot posameznik ali podjetje. Po potrebi vpišite naslov za dostavo in kontaktne podatke. V primeru podjetja vpišete naslov za pošiljanje računov z matično številko in številko DDV.
- Prijavili se boste s svojim e-poštnim naslovom in geslom (nekatere stranke imajo morda drugačno prijavno ime od svojega e-poštnega naslova). Če se ne želite registrirati, lahko podatke o naročilu enkrat izpolnite na blagajni.
- Izdelke, ki jih želite kupiti, izberete z iskanjem ali v kategorijah v meniju. Z gumbom
lahko posamezne izdelke dodate v košarico.
- Preden pošljete naročilo, lahko preverite število elementov v košarici, nato določite naslov za dostavo in izberete način plačila, dostave ali prevzema ter kontaktne podatke. Na blagajni lahko pošljete naročilo.
- O prejemu in odpremi naročila vas bomo obvestili po e-pošti.
- Če vaše naročilo ne bo pravočasno obdelano, vas bomo kontaktirali po telefonu in se dogovorili o podrobnostih.
Želimo vam prijeten nakup pri Sunnysoftu.
Plačilo naročila s predplačilom
- Če pri naročilu izberete možnost predplačila (običajno je poštnina cenejša), z odpremo maloprodajnega naročila počakamo, dokler plačilo ni nakazano na naš račun.
- Če želite poslati plačilo v skupnem znesku, ki vključuje poštnino in DDV, uporabite:
Bančni račun Sunnysoft št.
- Za identifikacijo plačila kot variabilni simbol vpišite številko naročila.
- Če želite, da vam pred plačilom pošljemo predračun po e-pošti ali po pošti (običajno na zahtevo računovodskega oddelka), vam ga na zahtevo pošljemo po e-pošti na naslov info@sunnysoft.pl.
- Ko oddate naročilo, boste prejeli potrditev naročila z informacijami o plačilu po e-pošti. Številka vašega naročila bo prikazana po zaključku naročila in je vključena v poslano e-poštno sporočilo.
Plačilo naročila ob osebnem prevzemu
Datumi dostave
Če je naročeno blago na zalogi v e-trgovini, se zavezujemo, da bomo naročilo dostavili prevozniku takoj* ali v 24 urah* po naročilu ali knjiženju plačila.
*) Naročila, prejeta pred 14. uro, so poslana še isti delovni dan, naročila, prejeta po 14. uri, so poslana še isti dan ali naslednji dan. Čas dostave se lahko podaljša zaradi okoliščin, ki jih prodajalec ni povzročil (npr. kupec ni bil prisoten na naslovu dostave, ni pustil obvestila).
Če prodajalec ne more poslati blaga kupcu v 30 koledarskih dneh od naročila, se prodajalec zavezuje, da bo vsa sredstva, ki jih je kupec porabil za tekoče naročilo, brez nepotrebnega odlašanja vrnil na kupčev bančni račun.
Stik s stranko
Naše osebje bo za stik z vami uporabilo podatke, ki ste jih navedli ob registraciji ali naročilu. To se običajno zgodi po elektronski pošti, besedilnem sporočilu ali s klicem na navedeno telefonsko številko. Številko faksa lahko uporabite za izmenjavo dokumentov, če nimate možnosti elektronskega pošiljanja dokumenta v formatu PDF / JPEG / TIFF / Word kot priponko v e-poštnem sporočilu.
Ko je bilo naročilo poslano:
- prejeli boste e-poštno sporočilo s potrditvijo prejema naročila.,
- če moramo komunicirati o vsebini naročila, vas bomo poklicali, poslali e-pošto ali SMS z informacijami o naročilu.,
- vam bomo poslali informacije o pošiljki in uporabljenem prevozniku v trenutku pošiljanja paketa..
V vseh poročilih so navedeni kontaktni podatki našega osebja.
Sortiment
V spletni trgovini se lahko pomikate po kategorijah, v katere je razdeljeno ponujeno blago. Med vsemi kategorijami lahko preklapljate v glavnem meniju na levi strani trgovine.
Če iščete določen računalnik ali dodatno opremo, uporabite iskanje v zgornjem levem kotu trgovine. Primeri uporabe iskanja: