O nakupu - Pritožbe in vračila

Postopek za pritožbe v zvezi z blagom

Blago, kupljeno pri Sunnysoftu, lahko v primeru proizvodne napake reklamirate na enega od naslednjih načinov:

Oddaja zahtevka prek spleta

Po prijavi v uporabniški račun lahko preprosto pošljete pritožbo prek obrazca.

Po vnosu zahtevka se vam bo ustvarila številka, s katero boste označili okvarjeno blago, ki ga lahko pošljete po pošti ali odnesete v našo trgovino.

Oddaja na pošti ali pošiljanje po pošti

Blago skrbno zapakirajte, priložite spremno pismo z opisom napake, kopijo potrdila o nakupu in svoje kontaktne podatke.

Za hitrejšo obdelavo priporočamo, da zahtevek predložite prek spleta..

Packeta Adriatic d.o.o
93921935
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Vračilo blaga v 14 dneh s strani potrošnika

blago vrnite brez nepotrebnega odlašanja v 14 dneh od datuma odstopa od te pogodbe ali ga izročite na naslovu:

Packeta Adriatic d.o.o
93921935
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana

Nekaterega blaga iz naše ponudbe ni mogoče vrniti v 14 dneh, npr. iz higienskih razlogov. Tega blaga ne pošiljajte.

Za hitrejšo obdelavo priložite izpolnjen obrazec za umik, ki ga lahko prenesete v obliki PDF a MS WORD.

Stranke prosimo, da blago z originalno embalažo (škatla, vreča) zapakirajo v drugo embalažo (škatla itd.), ki bo služila kot transportna embalaža. Originalna embalaža blaga (vključno z rjavimi kartonskimi škatlami, npr. za baterije ali dodatke za sesalnike) ne služi kot transportna embalaža. Zato na to embalažo ne pišite ali lepite npr. naslovnih nalepk. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Garancijski in pritožbeni pravilnik

  1. Splošne določbe in opredelitev pojmov

    1. Ta reklamacijski postopek je pripravljen v skladu z določbami Zakona št. 89/2012 Z. z., civilni zakonik, s spremembami (v nadaljnjem besedilu: Zakon) in velja za potrošniško blago (v nadaljnjem besedilu: Blago), za katerega se v garancijskem roku uveljavljajo pravice kupca iz odgovornosti za napake (v nadaljnjem besedilu: Reklamacije).
    2. "Prodajalec" je družba Sunnysoft, s.r.o., s sedežem na naslovu Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; matična številka: 25753215, vpisana v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C., vložek 67120.
    3. "Kupec" je subjekt, ki je s prodajalcem sklenil pogodbo o nakupu blaga.
    4. S prevzemom blaga od prodajalca se kupec strinja s pritožbenim postopkom. V primeru prodaje po pošti pomeni prevzem Blaga trenutek, ko Kupec od prevoznika prejme Blago.
  2. Garancijski pogoji

    1. Garancijski rok je določen z zakonom, razen če je Blago izrecno podaljšano (npr. doživljenjska garancija). Garancijski rok začne teči na dan, ko kupec prejme Blago, tj. na dan, ki je naveden na dobavnici ali na dan prejema Blaga v primeru naročila po pošti. Zakonsko določena garancija za potrošnike je 24 mesecev.
    2. V garancijskem roku ima kupec pravico uveljavljati pravice iz odgovornosti za napake na Blagu (garancija), ki je bilo kupljeno pri prodajalcu in ima napake.
    3. Če blago nima serijske številke, mora kupec dokazati nakup blaga pri prodajalcu. Kupec lahko to stori na primer s predložitvijo potrdila o nakupu, s sklicevanjem na številko potrdila o nakupu, s sklicevanjem na številko naročilnice in, če je bilo na potrdilu o nakupu navedeno ime kupca, s sklicevanjem na kraj in datum nakupa. V primeru ponavljajoče se reklamacije priporočamo predložitev poročil o reklamaciji, da bi olajšali reševanje reklamacije, zlasti če je bila reklamacija rešena z zamenjavo izdelka ali če je od nakupa preteklo več časa, kot je trajal garancijski rok.
    4. Garancija zajema napake na materialih, funkcionalne napake, napake, ki nastanejo pri izdelavi, montaži ali namestitvi blaga s strani prodajalčevih zaposlenih.
    5. Reklamacije ne bodo sprejete predvsem iz naslednjih razlogov: blago s poškodovanimi zaščitnimi pečati, informacijskimi nalepkami ali serijskimi številkami. Poleg tega garancija ne bo priznana za napake, ki so nastale zaradi mehanskih poškodb blaga, električnih udarov, poškodb zaradi uporabe v okolju, ki po nekaterih parametrih ne ustreza predpisanemu okolju, nepravilne namestitve, rokovanja, delovanja ali zanemarjanja blaga, če je blago ali njegov del poškodoval računalniški virus, če se napaka kaže v kombinaciji s programsko opremo, za katero stranka ne more dokazati zakonitega načina pridobitve, ali uporabo nepravilne programske opreme ali potrošnega materiala, če je bilo Blago poškodovano zaradi prekomerne obremenitve ali uporabe v nasprotju s pogoji, določenimi v dokumentaciji ali splošnih pravilih, zaradi nekvalificiranih posegov ali spreminjanja parametrov, zaradi Blaga, ki ga je stranka spremenila, zaradi nepravilno izvedenih nadgradenj biosa ali strojne programske opreme, ali če je bilo Blago poškodovano zaradi naravnih dejavnikov ali višje sile, ali za kakršno koli škodo, ki je posledica tega.
    6. Garancija ne krije obrabe, ki je posledica običajne uporabe.
    7. Za izbiro dodatne opreme je odgovoren izključno kupec. V naših trgovinah priporočamo samo visokokakovostne, preizkušene in preverjene dodatke (tako originalne kot neoriginalne). Prodajalec kupcu ne odgovarja za napake, nastale zaradi neprevidnega ali kako drugače neustreznega ravnanja z opremo z dodatki. Prodajalec priporoča, da se v primeru nejasnosti ali če prodajalec meni, da bi dodatek lahko poškodoval kupčevo opremo, obrnete na prodajalčevo službo za podporo strankam, ki bo dodatek demonstrirala.
    8. Prodajalec ni odgovoren za napake, o katerih je bil kupec pisno obveščen ob sklenitvi pogodbe (npr. z oznako "rabljeno blago" na davčnem dokumentu). Pri rabljenem blagu prodajalec ne odgovarja za napake, ki ustrezajo stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago ob prevzemu s strani kupca.
    9. Prodajalec ne zagotavlja popolne funkcionalnosti programske opreme v različicah, ki niso primerne (niso ustvarjene) za naročeni operacijski sistem. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne težave, ki jih povzroči omejena funkcionalnost aplikacij, ki ne izpolnjujejo tega pogoja.
    10. Če je blago programska oprema, garancija zajema le fizično čitljivost nosilca (nosilec ne sme biti opraskan itd.). Kupec postane pooblaščeni uporabnik takoj, ko so odstranjena zaščitna sredstva (folija, pečat, odpiranje ovojnice itd.).
    11. Zahteva za ponovno registracijo programske opreme, vezane na ID naprave, se lahko vloži le na podlagi kraje ali zamenjave matične plošče naprave (oboje je treba dokumentirati s policijskim ali servisnim poročilom). Za ponovno registracijo programske opreme ni mogoče zaprositi, če je naprava zamenjana ali izgubljena.
    12. Blago, ki je predloženo v reklamacijo, se preizkusi le glede napake, ki jo je kupec navedel.
    13. Ob oddaji reklamiranega blaga v popravilo je kupec odgovoren, da zagotovi ustrezno varnostno kopijo potrebnih podatkov in prepreči njihovo morebitno zlorabo ali poškodbo, če narava blaga to dopušča. Prodajalec ni odgovoren za izgubo, poškodbo ali zlorabo podatkov, shranjenih na reklamiranem Blagu.
  3. Vrhunska garancija proizvajalca

    1. Nekateri proizvajalci zagotavljajo daljše garancije za svoje izdelke od zakonske garancije. V tem primeru lastnik izdelka zaprosi za podaljšano garancijo neposredno pri proizvajalcu.
  4. Obravnava pritožb

    1. Kupec lahko uveljavlja reklamacijo neposredno v pooblaščenem servisnem centru (glejte seznam zadaj). Kupec lahko reklamacijo uveljavlja tudi na prodajalčevi lokaciji, od koder bo prodajalec reklamirano blago posredoval navedenemu pooblaščenemu servisnemu centru. Prodajalčev kraj za reklamacijo je Packeta Adriatic d.o.o, 93921935, Tržaška cesta 40, 1000 Ljubljana.
    2. Kupec lahko blago z napako pošlje prodajalcu na lastne stroške s prevozno službo. V primeru upravičenega zahtevka prodajalec plača poštne stroške v razumnem znesku. Pošiljko je treba poslati na "Packeta Adriatic d.o.o, 93921935, Tržaška cesta 40, 1000 Ljubljana". Pošiljka mora vsebovati reklamirano blago in spremni dopis z opisom napake v skladu s členom B.12, podatke, potrebne za identifikacijo nakupa v skladu s členom B.3, ter zadostne kontaktne podatke kupca (povratni naslov, telefonsko številko, e-pošto, če je primerno). Blago, poslano na stroške prodajalca, ne bo sprejeto.
    3. Če je treba blago poslati prodajalcu ali servisnemu centru, mora kupec v lastnem interesu zagotoviti, da je blago pakirano v ustrezen in dovolj zaščitni embalažni material, ki izpolnjuje zahteve za prevoz krhkega blaga, vključno z vsemi dodatki, in pošiljko označiti z ustreznimi simboli. t('Prosíme zákazníky, aby zboží i s původním obalem (krabičkou, sáčkem) při vrácení zabalili do ještě jednoho obalu (krabice, atd.), který bude sloužit jako obal přepravní. Originální obal od zboží (včetně hnědých kartonových krabiček např. od baterií či příslušenství k vysavačům) neslouží jako obal pro přepravu zásilky. Na tyto obaly tedy prosím nepište ani nelepte např. štítky s adresou. Děkujeme za pochopení.'); ?>
    4. Če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, bo blago popravljeno. Če to glede na naravo napake ni nesorazmerno, lahko kupec zahteva zamenjavo blaga z blagom enake kakovosti istega proizvajalca. Če izdelek z enakimi zmogljivostnimi lastnostmi ali istega proizvajalca ni več na voljo na trgu, lahko prodajalec kupcu ponudi izdelek s podobnimi zmogljivostnimi lastnostmi in/ali drugega proizvajalca. Če se napaka nanaša le na del izdelka, lahko kupec zahteva zamenjavo dela pod enakimi pogoji. Če tak postopek ni mogoč, lahko kupec zahteva primeren popust na ceno izdelka ali odstopi od pogodbe, prodajalec pa kupcu izda dobropis.
    5. Če gre za napako, ki je ni mogoče odstraniti in zaradi katere izdelka ni mogoče pravilno uporabljati kot izdelka brez napak, ima kupec pravico do zamenjave izdelka. V primeru zamenjave bo predmet zamenjan za predmet z enakimi zmogljivostnimi lastnostmi istega proizvajalca. V primeru, da izderek z enakimi zmogljivostnimi lastnostmi ali istega proizvajalca ni več na voljo na trgu, lahko prodajalec kupcu ponudi izderek s podobnimi zmogljivostnimi lastnostmi in/ali drugega proizvajalca.
    6. Reklamacije, vključno z odpravo napak, je treba rešiti brez nepotrebnega odlašanja v zakonskem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni od datuma reklamacije, razen če se prodajalec in kupec ne dogovorita za daljši rok. Po izteku tega roka ima kupec enake pravice, kot če bi šlo za neodstranljivo napako.
    7. Prodajalec bo kupca običajno pozval k prevzemu popravljenega blaga s SMS sporočilom, elektronsko pošto ali telefonskim klicem (če bo kupec posredoval takšne podatke), potem ko bo reklamacija ustrezno obdelana. Če je bilo Blago poslano s prevozno službo, bo Blago poslano na Kupčev naslov ali ponujeno v osebni prevzem na naslovu Kovanecká 2390/1a, Praga 9. V primeru, da ne prejmete informacije o poravnavi reklamacije, se šteje, da je reklamacija poravnana za prevzem v prostorih Kovanecká 2390/1a, Praga 9 (glejte kontakte), kjer se bo Kupec osebno zglasil. Trajanje reklamacije je veljavno od datuma prejema reklamiranega blaga od kupca ali od prevoznika, ki ga je kupec pooblastil, do datuma, ko prodajalec poravna reklamacijo ali ga izroči prevozni službi v dostavo.
    8. Po poravnavi upravičenega zahtevka se garancijski rok podaljša za čas trajanja zahtevka. Če je bil reklamacijski zahtevek za Blago rešen v zakonitem garancijskem roku z zamenjavo Blaga z novim Blagom, začne garancijski rok znova teči od datuma rešitve reklamacije. Če je bil reklamacijski zahtevek rešen z zamenjavo, se za prvi reklamacijski zahtevek za Blago šteje naslednji morebitni reklamacijski zahtevek.
    9. Če se kupec ne strinja z oceno možnih stroškov za pogarancijsko popravilo, prodajalec zaračuna diagnostiko in prevoz v skladu z veljavnim cenikom. Prodajalec ima pravico do prodaje ali odtujitve neprevzetega blaga, če kupec tudi po prodajalčevem obvestilu (po elektronski pošti ali SMS sporočilu) ne prevzame blaga v predvidenem dodatnem 30-dnevnem roku. Prodajalec je upravičen stroške skladiščenja, uničenja, stroške neuspešne dostave blaga in druge stroške prodajalca, ki nastanejo zaradi nesodelovanja kupca, v potrebnem obsegu pobotati z izkupičkom od prodaje ali jih zahtevati in izterjati od kupca. Stroški skladiščenja za vsak koledarski dan, ki presega odobreno dodatno obdobje, znašajo 1 % cene blaga.
    10. Blago bo sproščeno šele po predložitvi poročila o pritožbi.
    11. Vse informacije o postopku uveljavljanja zahtevka lahko dobite po elektronski pošti info@sunnysoft.pl.
  5. Pravica do vračila blaga in denarja potrošniku

    1. Pravica do vračila blaga in denarja je potrošniku zagotovljena v skladu s pogoji spletne trgovine Sunnysoft.
  6. Končne določbe

    1. Ta pritožbeni postopek je na voljo v prodajalčevih prostorih ali v obliki dokumenta, ki ga je mogoče prenesti, na spletni strani www.sunnysoft.cz.
    2. Ta pritožbeni postopek začne veljati 1. februarja 2007. Lahko se spremeni.
    3. Garancijski pogoji proizvajalca so sestavni del garancijskih pogojev.