O nakupu - Pogosta vprašanja o nakupu

Ali lahko blago vrnem, če kupujem na številko I.T.?

Če kupec, ki je fizična oseba, v svojem naročilu navede svojo osebno identifikacijsko številko, se šteje, da deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali v okviru samostojnega opravljanja svojega poklica, razen če prodajalca ob sklenitvi pogodbe ne obvesti o nasprotnem.
Odstop od kupoprodajne pogodbe v 14 dneh ne velja za vas.

Ali lahko blago razpakiram in preizkusim?

Preizkušanje pomeni preizkušanje vseh funkcij, ki jih mora blago izpolnjevati v skladu z zahtevami kupca. Pri tem pa ne sme priti do obrabe. Izjema je blago, navedeno v odstavku"Ali lahko vrnem vse blago iz vaše ponudbe?".

Če to ni nujno potrebno, ne odstranjujte zaščitnih folij z zaslonov in svetlečih delov ohišja blaga ter proizvajalčevih nalepk. Nikakor ne odstranjujte zaščitnega stekla telefonov/tabličnih računalnikov.

Ali moram izdelek vrniti v originalni in nepoškodovani embalaži?

Embalaža ni predmet nakupa ali del kupljenega predmeta. Kljub temu smo upravičeni do povračila dejanskih stroškov, ki so nastali pri vračilu blaga. Gre za znesek, ki se vedno individualno oceni in nato pobota z zneskom vrnjenega blaga.

Ali lahko vrnem poškodovano blago?

Če je blago, ki ga kupec vrne, poškodovano, obrabljeno ali delno porabljeno, je prodajalec upravičen do odškodnine za škodo, ki jo je utrpel kupec. Prodajalec ima pravico enostransko pobotati terjatev za plačilo škode s kupčevo terjatvijo za povračilo kupnine.

Ali lahko vrnem nepopolno blago?

Vrnjeno blago mora biti popolno, vključno z vsemi dodatki, ki so bili vključeni v prodajni paket. Če del vsebine paketa manjka, imamo pravico zmanjšati vračilo za vrednost manjkajoče dodatne opreme.

Ali lahko vrnem vse izdelke iz vaše ponudbe?

Na splošno blaga v zaprti embalaži, ki ga je potrošnik odstranil iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti (npr. slušalk, zobnih ščetk, brivnikov, medicinskih pripomočkov itd.), ali blaga, ki je bilo potrošniku dostavljeno v elektronski obliki, kot je licenčni ključ programske opreme, ni mogoče vrniti v 14-dnevnem roku. Vrnjeno blago, ki ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti, bo poslano nazaj na stroške kupca ali pa bomo poskrbeli za njegovo ekološko odstranitev.

Kdaj začne teči 14-dnevni rok za izplačilo?

Od pogodbe imate pravico odstopiti brez navedbe razloga v 14 koledarskih dneh od dneva, ki sledi dnevu, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo določili (razen prevoznika), prevzame zadnjo pošiljko.

Kam lahko pošljem vrnjeno blago?

Blago skrbno zapakirajte, da se med prevozom ne poškoduje. Originalna embalaža ni primerna za prevoz. Stranke prosimo, da blago z originalno embalažo (škatla, vreča) zapakirajo v drugo embalažo (škatla itd.), ki bo služila kot transportna embalaža. Originalna embalaža blaga (vključno z rjavimi kartonskimi škatlami, npr. za baterije ali dodatke za sesalnike) ne služi kot transportna embalaža. Zato na to embalažo ne pišite ali lepite npr. naslovnih nalepk. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. pošiljko vidno označite s številko naročila ali računa.

blago vrnite brez nepotrebnega odlašanja v 14 dneh od datuma odstopa od te pogodbe ali ga izročite na naslovu:

Sunnysoft s.r.o - vrácení zboží
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9 Češka republika

Nekaterega blaga iz naše ponudbe ni mogoče vrniti v 14 dneh, npr. iz higienskih razlogov. Tega blaga ne pošiljajte.

Za hitrejšo obdelavo priporočamo, da priložite izpolnjen obrazec za umik, ki ga lahko prenesete v naslednji obliki MS WORD a PDF

Ali mi boste povrnili poštnino?

Če se odločite vrniti blago brez navedbe razloga v 14 dneh, ste upravičeni do povračila kupnine, vključno s stroški pošiljanja. Če ste izbrali način dostave, ki ni najcenejši (na primer ekspresna dostava), vam bomo povrnili stroške dostave blaga po ceni najcenejšega ponujenega načina dostave. Poštne stroške, povezane z vračilom blaga, vedno krije kupec.