[v skladu z vladno uredbo o navodilih za uporabo modela]
Če želi potrošnik (brez identifikacijske številke) v 14 dneh vrniti blago iz podjetja Sunnysoft.cz, storite naslednje:
Blago skrbno zapakirajte, priložite spremno pismo, kopijo potrdila o nakupu in svoje kontaktne podatke.
Blago pošljite na naslov:
Sunnysoft s.r.o.
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Češka republika
Civilni zakonik pomeni Zakon št. 89/2012 Coll., Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen.
Uredba vlade o vzorčnih navodilih pomeni Uredbo vlade št. 363/2013, o vzorčnih navodilih o pravici do odstopa od pogodb, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, in o vzorčnem obrazcu za odstop od takih pogodb.
Uredba 2016/679 pomeni Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih oseb ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov)
Prodajalec je družba Sunnysoft s.r.o., s sedežem na naslovu Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; identifikacijska številka: 25753215, vpisana v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C., vložek 67120.
Kupec je oseba, ki s prodajalcem sklene prodajno pogodbo za prodajo blaga.
Kupec pomeni osebo, ki namerava s prodajalcem skleniti prodajno pogodbo za prodajo blaga.
Potrošnik pomeni osebo, ki je tako določena v civilnem zakoniku.
[V skladu s 419. členom civilnega zakonika je potrošnik vsaka oseba, ki zunaj okvira svoje poslovne dejavnosti ali zunaj okvira samostojnega opravljanja svojega poklica sklene pogodbo s podjetnikom ali z njim kako drugače posluje.]
Če kupec, ki je fizična oseba, v svojem naročilu navede svojo osebno identifikacijsko številko, se šteje, da deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali v okviru samostojnega opravljanja svojega poklica, razen če prodajalca ob sklenitvi pogodbe ne obvesti o nasprotnem.
Splošni pogoji pomenijo te Splošne pogoje, Splošne pogoje za prodajo na obroke in Postopek za pritožbe.
Elektronsko poslovanje pomeni prodajalčevo spletno mesto, ki deluje na domenah sunnysoft.cz in brodit.cz.
Ti pogoji se ne uporabljajo v primeru tekmovanj in tržnih dogodkov, na katerih prodajalec zagotavlja brezplačne storitve.
Če je kupec podjetnik v smislu 420. in naslednjih členov Zakona št. 89/2012 Z. z., civilni zakonik, s spremembami (v nadaljevanju: civilni zakonik), in kupuje blago v zvezi z opravljanjem svoje pridobitne dejavnosti, vpiše tudi svojo identifikacijsko številko in številko DDV. Če je kupec pravna oseba, mora vedno vpisati tudi firmo, številko DDV, sedež, telefonsko številko in elektronski naslov.
Določbe tega oddelka se uporabljajo za nakupe na daljavo, zlasti prek e-trgovine, kadar kupec nima možnosti, da bi pred plačilom ustrezno pregledal in preizkusil predmet.
Informacije, prikazane v e-trgovini, niso ponudba za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Gre za katalog blaga in storitev, na podlagi katerega lahko kupec oblikuje naročilo pri prodajalcu, zato je to le vabilo k oddaji ponudbe za sklenitev kupoprodajne pogodbe.
S pošiljanjem naročila kupec prodajalcu pošlje zavezujočo ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe.
Prodajalec bo potrdil prejem naročila takoj po tem, ko ga bo kupcu poslal na navedeni e-poštni naslov. Pošiljanje potrditve naročila ne pomeni sprejema ponudbe za sklenitev kupoprodajne pogodbe in kupoprodajna pogodba še ni sklenjena.
Sprejem zavezujoče ponudbe bo prodajalec poslal kupcu na navedeni e-poštni naslov, običajno skupaj z informacijami o odpremi naročenega blaga, vendar najpozneje v petih delovnih dneh po pošiljanju naročila. S sprejemom zavezujoče ponudbe je kupoprodajna pogodba sklenjena, kupca in prodajalca pa zavezuje.
Plačilo naročila s kreditno kartico ali bančnim nakazilom vnaprej je do sprejetja zavezujoče ponudbe s strani prodajalca v skladu s členom 2.3.3 polog.
[Vračilo pologa ureja člen 4.7 Splošnih pogojev poslovanja]
Kupec lahko izrazi pripravljenost, da v prihodnosti sklene prodajno pogodbo za blago, ki ga prodajalec še namerava prodati, s predhodnim naročilom.
Prodajalec kupca redno obvešča o stanju vnaprej naročenega blaga.
Tako prodajalec kot kupec imata pravico kadar koli preklicati prednaročilo.
Cena blaga, navedena v prednaročilu, je okvirna in ni zavezujoča.
Glede na to, kako je mogoče obravnavati prednaročila, prodajalec stopi v stik s kupci po telefonu ali na navedeni e-poštni naslov v vrstnem redu, v katerem so prispela prednaročila, in jim ponudi sklenitev kupoprodajne pogodbe.
Plačilo prednaročila s kartico ali nakazilom vnaprej je polog za kupoprodajno pogodbo v skladu s členom 2.4.5.
[Vračilo pologa ureja člen 4.7 Splošnih pogojev poslovanja]
Za namene člena 2.6 Splošnih pogojev se šteje, da je blago na zalogi, če se fizično nahaja v prodajalčevem skladišču elektronskega poslovanja.
Če naročenega blaga ni na zalogi, vendar je na voljo v drugem skladišču prodajalca, bo prodajalec zagotovil prenos blaga v skladišče e-trgovine, tako da bo blago dostavljeno v to skladišče v dveh delovnih dneh.
Kupec lahko izbere, ali se lahko naročilo obdela po delih, če del naročenega blaga ni na zalogi, ali pa se celotno naročilo obdela naenkrat, ko je vse naročeno blago na zalogi.
Prodajalec bo glede na izbiro v skladu s členom 2.6.3 Splošnih pogojev naročeno blago kupcu poslal z izbranim prevoznikom isti ali naslednji delovni dan, ko bo vse ali del naročenega blaga na zalogi. Kupec lahko izbere kasnejši datum dostave. Prodajalec pošiljki priloži dobavnico s seznamom postavk v pošiljki. Kupec se strinja s pošiljanjem elektronskega računa po elektronski pošti.
Če naročenega blaga ni na zalogi in ga ni mogoče dostaviti prevozniku v tridesetih dneh po prejemu naročila, prodajalec o tem obvesti kupca in ga obvesti tudi o razpoložljivosti ali ponudi drug izdelek, primerljiv z originalnim. Če se kupec ne strinja z zagotovitvijo drugega izdelka, ima pravico odstopiti od pogodbe.
Možni načini pošiljanja so navedeni v pomoči "Načini pošiljanja" in "Načini plačila". Prodajalec lahko uvede omejitve glede načina dostave ali plačila glede na vrednost ali vsebino naročila in kraj dostave.
Kupec je dolžan prevzeti blago od prevoznika in preveriti celovitost embalaže. Če je kupec kot način plačila izbral plačilo po povzetju, je dolžan prevozniku plačati stroške dostave v skladu s pogoji ustrezne storitve.
Voznik pogodbenega prevoznika je dolžan kupcu omogočiti, da preveri celovitost embalaže, in v primeru poškodbe s kupcem sestaviti zapisnik o poškodbi. Kupec s podpisom dobavnice potrdi, da je bila pošiljka dostavljena nepoškodovana. V nasprotnem primeru se pomanjkljivosti pošiljke zabeležijo v poročilu o škodi. V primeru poškodbe embalaže je kupec dolžan prodajalcu takoj dostaviti kopijo zapisnika o poškodbi, in sicer na naslov Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Češka republika ali po elektronski pošti: info@sunnysoft.pl
Če dostavljena pošiljka ni skladna z dobavnico, mora kupec o tem takoj pisno obvestiti prodajalca.
Kupec lahko spremeni vsebino naročila po telefonu ali elektronski pošti do odpreme naročila.
V skladu s členom 1829 civilnega zakonika ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od datuma prejema blaga. V tem roku je dovolj, da odstop od pogodbe pošlje po pošti (zato je odločilen poštni žig na pošiljki).
[V skladu s 605. členom civilnega zakonika se roki štejejo od dneva, ki sledi odločilnemu dogodku, tako da je v tem primeru prvi dan roka dan po dostavi blaga. Če konec roka pade na konec tedna ali praznik, se rok premakne na naslednji delovni dan].
Vendar v skladu s členom 1837 potrošnik ne more odstopiti od pogodbe:
[Ne pozabite preveriti člena 4.3 Splošnih pogojev, ki vsebuje naslov za pošiljanje blaga in druge bistvene informacije za odstop od pogodbe]
Prodajalec si pridržuje pravico, da odstopi od kupoprodajne pogodbe, če izpolnitev postane nemogoča, razen če se prodajalec s kupcem dogovori o nadomestni izpolnitvi.
Blago, ki ga prevoznik dostavi podjetju brez identifikacije kupca (številka računa, naročila, reklamacije ali nedvoumne identifikacije prek e-pošte, telefonske številke, imena in naslova iz prvotnega naročila), si prodajalec pridržuje pravico, da ga po 60-dnevnem obdobju skladiščenja odstrani, če blago v tem obdobju ni identificirano v naročilu.
Neprevzeto blago je blago kupca, ki je shranjeno v prodajalčevih prostorih, ni prevzeto ali ni prevzeto po izteku predvidenega dodatnega roka (npr. vrnjeno blago, ki je izključeno s pogoji za odstop od pogodbe).
Prodajalec ima pravico, da neprevzeto blago proda ali odtuji, če kupec blaga ne prevzame niti po prodajalčevem obvestilu (po elektronski pošti ali SMS) v dodatnih 30 dneh. Prodajalec je upravičen kupcu zaračunati stroške skladiščenja, uničenja, stroške neuspešne dostave blaga in druge stroške prodajalca, ki so posledica nesodelovanja kupca, v obsegu, ki je potreben, da jih kupec poravna z izkupičkom od prodaje ali da jih zahteva in izterja od kupca. Stroški skladiščenja za vsak koledarski dan, ki presega odobreno dodatno obdobje, znašajo 1 % cene blaga.
Prodajalec si pridržuje pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe najpozneje naslednji delovni dan po sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
Spletna trgovina je odprta 24 ur na dan. Delovni čas izvajalcev naročil je naveden na spletni strani http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html. Prodajalec si pridržuje pravico do omejitve obratovalnega časa v primerjavi s podatki na tej spletni strani, zlasti zaradi višje sile, bolezni, državnih in drugih praznikov.
Po telefonu, osebno, po e-pošti ali prek e-trgovine lahko kupec naroči blago s prevzemom v trgovini. Kupec lahko sklene kupoprodajno pogodbo v trgovini ob osebnem prevzemu naročenega blaga.
Blago je v trgovini rezervirano tri delovne dni. Ta rok lahko prodajalec na zahtevo kupca podaljša.
Cena za blago, naročeno v trgovini, je enaka kot pri spletni prodaji.
Plačilo za naročilo blaga v trgovini s spletno kartico ali z vnaprejšnjim nakazilom je v skladu s členom 3.1.1 predplačilo za kupoprodajno pogodbo.
[Vračilo pologa ureja člen 4.7 Splošnih pogojev poslovanja]
Odpiralni čas trgovin je naveden na spletnem mestu http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html. Prodajalec si pridržuje pravico do omejitve obratovalnega časa v primerjavi s podatki na spletni strani, zlasti zaradi višje sile, bolezni, državnih in drugih praznikov ...
Če se na blagu v garancijskem roku pojavi napaka, lahko kupec pri prodajalcu uveljavlja pravice iz odgovornosti.
Kupec je upravičen tudi do uveljavljanja pravice do popravila pri pooblaščenem servisnem centru. Seznam pooblaščenih servisov za vsako blagovno znamko, vključno z njihovimi kontaktnimi podatki, je na voljo v pritožbenem postopku.
Če se na blagu pojavi napaka izven garancijskega roka, prodajalec za plačilo opravi ali poskrbi za izvengarancijsko popravilo. Prodajalec ima pravico zavrniti izvedbo ali posredovanje izvengarancijskega popravila, zlasti če popravila ni mogoče izvesti ali posredovati.
Dodatne podrobnosti so navedene v Postopku za pritožbe, ki je na voljo na spletni strani https://www.sunnysoft.cz/napoveda/reklamacni-rad.html.
Pomožna storitev pomeni storitev za plačilo, katere opravljanje mora biti dogovorjeno v povezavi s prodajo blaga in se nanaša na to blago. Če kupec odstopi od prodajne pogodbe ali če odstopi od prodajne pogodbe v zvezi z blagom, s katerim je povezana dodatna storitev, veljajo učinki odstopa tudi za dodatno storitev, povezano s tem blagom. Prodajalec kupcu ni dolžan vrniti cene storitve, če je kupec storitev že uporabil.
Če prodajalec neupravičeno zavrne izvedbo pravilno naročene in plačane dodatne storitve ali če jo izvede pomanjkljivo, ima kupec pravico uveljavljati zahtevek za pravilno izvedbo dodatne storitve v reklamacijskem postopku.
Od pogodbe lahko odstopite le v primerih, ki jih določa pogodba ali zakon.
V primeru odstopa od pogodbe mora kupec blago, ki ga je prejel od prodajalca, izročiti brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v štirinajstih dneh po odstopu od pogodbe. Blago lahko izroči v kateri koli prodajalni prodajalca ali ga pošlje na Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Češka republika.
[V primeru pošiljanja po pošti v pošiljko vključite podatke, potrebne za identifikacijo nakupa (podatke o kupcu, številko naročila ali številko računa, kopijo enega od teh dokumentov ali dokazilo o nakupu na drug ustrezen način), in podatke, potrebne za vračilo kupnine (naslov, kamor naj pošljemo denar, številko bančnega računa itd.). Čeprav to ni obvezno, bi vam bili zelo hvaležni, če bi nam sporočili, zakaj odstopate od pogodbe. Vaše pripombe skrbno preučimo in na njihovi podlagi poskušamo izboljšati svojo ponudbo in storitve. Za odstop od pogodbe v zakonsko določenem roku 14 dni lahko uporabite priloženi obrazec - prenesete ga lahko v obliki MS WORD in PDF].
Prodajalec mora kupcu brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v štirinajstih dneh po odstopu od pogodbe, povrniti vsa denarna sredstva, vključno s stroški dostave, ki jih je prejel od kupca na podlagi pogodbe. Če kupec prodajalca ne obvesti, kako želi vrniti kupnino, mu prodajalec vrne kupnino na enak način in z enakimi sredstvi, kot je bila plačana.
Če je kupec izbral način dostave, ki ni najcenejši način dostave, ki ga je ponudil prodajalec, bo prodajalec kupcu povrnil stroške dostave blaga v višini, ki ustreza najcenejšemu ponujenemu načinu dostave.
Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec kupcu ni dolžan vrniti prejetih sredstev, preden mu kupec izroči blago ali dokaže, da je blago poslal prodajalcu.
Češka trgovinska inšpekcija s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID št.: 000 20 869, spletni naslov: http://www.coi.cz, je pristojna za izvensodno reševanje potrošniških sporov iz kupoprodajnih pogodb.
Cenovnih ugodnosti, dodeljenih veleprodajnim strankam, ni mogoče uporabiti za potrošniške nakupe. Prodajalec si pridržuje pravico, da v primeru, ko potrošnik naroči izdelek prek računa veleprodajne stranke, spremeni ceno, navedeno v naročilu, na ceno v času naročila za običajno maloprodajno stranko (raven cen v EU). V primeru, da je bilo blago že odpremljeno, mora kupec plačati razliko v ceni v štirinajstih dneh od ugotovitve takšne kršitve.
Kupec daje prodajalcu soglasje za prejemanje informacij in novic po elektronski pošti, ki ga lahko preprosto spremenite ali onemogočite v pozdravnem sporočilu z nastavitvami pošiljanja ali v katerem koli drugem glasilu, tako da odprete povezavo v nogi sporočila.
Cene veljajo v času naročila in vključujejo pristojbino za recikliranje(Asekol) v skladu z zakonom št. 185/2001 Coll. o odpadkih in zakonom št. 477/2001 Coll. o embalaži ter avtorske honorarje v skladu z zakonom št. 121/2000 Coll. o avtorskih pravicah. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe zgornjih cen v primeru bistvenih sprememb dobavnih pogojev proizvajalcev in drugih dobaviteljev blaga. Če je prodajna cena višja od cene ob naročilu, prodajalec zahteva soglasje kupca. Kupnina je plačana, ko je celotna kupnina za posamezen del dobave nakazana na prodajalčev račun.
Vse cene vključujejo 22% DDV, razen če ni navedeno drugače.
Kuponi za popust veljajo za vse potrošnike. Popusta s kuponi ni mogoče kombinirati z drugimi popusti. Popust se lahko uporabi samo za blago, ki je v naročilu. Veljavnost kupona pomeni časovno obdobje, v katerem mora biti naročilo poslano z vstavljenim in preverjenim veljavnim kuponom. Kupon je mogoče unovčiti tudi v trgovini brez predhodnega elektronskega naročila.
V primeru, da je pogodba, za katero je bilo plačano predplačilo v skladu s členom 2.3.4, 2.4.6 ali 3.1.4, prodajalec kupcu vrne predujem z bančnim nakazilom v sedmih delovnih dneh od trenutka, ko je očitno, da pogodba ne bo sklenjena, zlasti če kupec obvesti prodajalca, da ne vztraja pri predhodnem naročilu, če prodajalec obvesti kupca, da ne sprejema zavezujoče ponudbe kupoprodajne pogodbe, ali če kupec obvesti prodajalčevega zaposlenega v trgovini, da ne želi kupiti naročenega blaga.
Vračilo pomeni vračilo v primeru plačila s kartico, v primeru plačila z bančnim nakazilom pa pošiljanje ustreznega zneska z bančnim nakazilom na račun kupca.
V primeru prodaje v državo, ki ni Češka republika, se v skladu s členom 6(2) in členom 3 Uredbe (ES) št. 593/2008 Evropskega parlamenta in Sveta o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja (Rim I), uporablja pravo Češke republike.
Določbe teh pogojev, ki so zapisane v ležečem tisku in oglatih oklepajih, niso pravno zavezujoče. Služijo za povečanje kupčevega udobja, vendar je kupec dolžan preveriti veljavnost tako podanih informacij, zlasti glede sprememb v pravnem sistemu. Prodajalec ne odgovarja za kakršno koli škodo, ki bi iz tega izhajala.
Pritožbe potrošnikov sprejemamo na spletni strani info@sunnysoft.pl. Informacije o obravnavi pritožbe bo prodajalec poslal na elektronski naslov potrošnika.
Nadzorni in kontrolni organi državne uprave so:
Ti pogoji začnejo veljati 31. januarja 2018.