O nakupu - Pogoji in določila

Maloprodajni pogoji družbe Sunnysoft, s.r.o.

Navodila o pravici do odstopa od pogodbe za potrošnike

[v skladu z vladno uredbo o navodilih za uporabo modela]

1. Pravica do umika

  • V 14 dneh imate pravico odstopiti od te pogodbe brez navedbe razloga.
  • Od pogodbe imate pravico odstopiti brez navedbe razloga v 14 dneh od dneva, ki sledi dnevu, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo določili (razen prevoznika), prevzeli zadnjo pošiljko blaga.
  • Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe morate obvestiti družbo Sunnysoft s.r.o., s sedežem na naslovu Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; ID: 25753215, vpisano v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C, vložek 67120, tel.: +420 222 998 222, e-pošta: info@sunnysoft.pl z enostranskim pravnim dejanjem (na primer z dopisom, poslanim prek ponudnika poštnih storitev, telefaksa ali e-pošte). Uporabite lahko priloženi vzorec obrazca za odstop od pogodbe, vendar tega niste dolžni storiti. Prenesete ga lahko v formatu MS WORD in PDF.
  • Da bi upoštevali rok za odstop od te pogodbe, je dovolj, da odstop od pogodbe pošljete pred iztekom ustreznega roka.

2. Postopek umika v 14 dneh

Če želi potrošnik (brez identifikacijske številke) v 14 dneh vrniti blago iz podjetja Sunnysoft.cz, storite naslednje:

vračilo blaga s strani ladjarja.

Blago skrbno zapakirajte, priložite spremno pismo, kopijo potrdila o nakupu in svoje kontaktne podatke.

Blago pošljite na naslov:
Sunnysoft s.r.o.
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Češka republika

3. Posledice odstopa od pogodbe

  • Če odstopite od te pogodbe, vam bomo brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od datuma, ko smo prejeli vaše obvestilo o odstopu od pogodbe, povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen morebitnih dodatnih stroškov, nastalih zaradi izbranega načina dostave, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponujamo). Za povračilo bomo uporabili isto plačilno sredstvo, ki ste ga uporabili pri prvotni transakciji, razen če ste izrecno navedli drugače. V nobenem primeru ne boste imeli dodatnih stroškov.
  • Plačilo vam bomo vrnili šele, ko bomo prejeli vrnjeno blago ali ko boste dokazali, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kaj se zgodi prej.
  • Prevzem blaga: vrnite blago ali ga izročite na Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Češka republika brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v 14 dneh od datuma odstopa od te pogodbe. Šteje se, da je bil rok upoštevan, če nam blago pošljete nazaj pred iztekom 14 dni.
  • Blago skrbno zapakirajte, da se med prevozom ne poškoduje. Originalna embalaža ni primerna za prevoz.
  • Stranke prosimo, da blago z originalno embalažo (škatla, vreča) zapakirajo v drugo embalažo (škatla itd.), ki bo služila kot transportna embalaža. Originalna embalaža blaga (vključno z rjavimi kartonskimi škatlami, npr. za baterije ali dodatke za sesalnike) ne služi kot transportna embalaža. Zato na to embalažo ne pišite ali lepite npr. naslovnih nalepk. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
  • Ne pošiljajte paketov na poslovni naslov s storitvijo Pošta med nami, ki je namenjena pošiljanju med posamezniki, in paketi, ki ne bodo dostavljeni po delovnem času skladišča, bodo vrnjeni pošiljatelju kot nedostavljeni.
  • Stroški, povezani z vračilom blaga: neposredne stroške, povezane z vračilom blaga, nosite vi.
  • Odgovornost za amortizacijo vrnjenega blaga: če je blago, ki ga kupec vrne, poškodovano, obrabljeno ali delno porabljeno, je prodajalec upravičen do nadomestila za škodo, ki jo je utrpel kupec. Prodajalec je upravičen enostransko pobotati terjatev za plačilo škode s kupčevo terjatvijo za povračilo kupnine.

Preambula

Ti pogoji so sestavni del kupoprodajne pogodbe, sklenjene med potrošnikom in družbo Sunnysoft.

1. Splošne določbe

1.1 Opredelitev pojmov

1.1.1 Pravne določbe

    Civilni zakonik pomeni Zakon št. 89/2012 Coll., Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen.

    Uredba vlade o vzorčnih navodilih pomeni Uredbo vlade št. 363/2013, o vzorčnih navodilih o pravici do odstopa od pogodb, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, in o vzorčnem obrazcu za odstop od takih pogodb.

    Uredba 2016/679 pomeni Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih oseb ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov)

1.1.2 Prodajalec

Prodajalec je družba Sunnysoft s.r.o., s sedežem na naslovu Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; identifikacijska številka: 25753215, vpisana v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, oddelek C., vložek 67120.

1.1.3 Kupec in kupčev kupec

Kupec je oseba, ki s prodajalcem sklene prodajno pogodbo za prodajo blaga.

Kupec pomeni osebo, ki namerava s prodajalcem skleniti prodajno pogodbo za prodajo blaga.

1.1.4 Potrošnik

Potrošnik pomeni osebo, ki je tako določena v civilnem zakoniku.

[V skladu s 419. členom civilnega zakonika je potrošnik vsaka oseba, ki zunaj okvira svoje poslovne dejavnosti ali zunaj okvira samostojnega opravljanja svojega poklica sklene pogodbo s podjetnikom ali z njim kako drugače posluje.]

Če kupec, ki je fizična oseba, v svojem naročilu navede svojo osebno identifikacijsko številko, se šteje, da deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali v okviru samostojnega opravljanja svojega poklica, razen če prodajalca ob sklenitvi pogodbe ne obvesti o nasprotnem.

1.1.5 Pogoji in določila

Splošni pogoji pomenijo te Splošne pogoje, Splošne pogoje za prodajo na obroke in Postopek za pritožbe.

1.1.6 Elektronsko poslovanje

Elektronsko poslovanje pomeni prodajalčevo spletno mesto, ki deluje na domenah sunnysoft.cz in brodit.cz.

1.2 Izključitev uporabe teh pogojev

1.2.1 Tekmovanja in tržni dogodki

Ti pogoji se ne uporabljajo v primeru tekmovanj in tržnih dogodkov, na katerih prodajalec zagotavlja brezplačne storitve.

1.2.2 Prodaja strankam, ki niso potrošniki

Če je kupec podjetnik v smislu 420. in naslednjih členov Zakona št. 89/2012 Z. z., civilni zakonik, s spremembami (v nadaljevanju: civilni zakonik), in kupuje blago v zvezi z opravljanjem svoje pridobitne dejavnosti, vpiše tudi svojo identifikacijsko številko in številko DDV. Če je kupec pravna oseba, mora vedno vpisati tudi firmo, številko DDV, sedež, telefonsko številko in elektronski naslov.

2. Nakupovanje prek interneta in drugih načinov na daljavo

2.1 Splošne določbe

Določbe tega oddelka se uporabljajo za nakupe na daljavo, zlasti prek e-trgovine, kadar kupec nima možnosti, da bi pred plačilom ustrezno pregledal in preizkusil predmet.

2.2 Narava informacij, prikazanih v e-trgovini

Informacije, prikazane v e-trgovini, niso ponudba za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Gre za katalog blaga in storitev, na podlagi katerega lahko kupec oblikuje naročilo pri prodajalcu, zato je to le vabilo k oddaji ponudbe za sklenitev kupoprodajne pogodbe.

2.3 Naročilo

2.3.1 Pošiljanje naročila

S pošiljanjem naročila kupec prodajalcu pošlje zavezujočo ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe.

2.3.2 Potrditev prejema naročila

Prodajalec bo potrdil prejem naročila takoj po tem, ko ga bo kupcu poslal na navedeni e-poštni naslov. Pošiljanje potrditve naročila ne pomeni sprejema ponudbe za sklenitev kupoprodajne pogodbe in kupoprodajna pogodba še ni sklenjena.

2.3.3 Sprejem zavezujoče ponudbe s strani prodajalca

Sprejem zavezujoče ponudbe bo prodajalec poslal kupcu na navedeni e-poštni naslov, običajno skupaj z informacijami o odpremi naročenega blaga, vendar najpozneje v petih delovnih dneh po pošiljanju naročila. S sprejemom zavezujoče ponudbe je kupoprodajna pogodba sklenjena, kupca in prodajalca pa zavezuje.

2.3.4 Plačilo s kartico ali bančnim nakazilom

Plačilo naročila s kreditno kartico ali bančnim nakazilom vnaprej je do sprejetja zavezujoče ponudbe s strani prodajalca v skladu s členom 2.3.3 polog.

[Vračilo pologa ureja člen 4.7 Splošnih pogojev poslovanja]

2.4 Prednaročilo

2.4.1 Pošiljanje prednaročil

Kupec lahko izrazi pripravljenost, da v prihodnosti sklene prodajno pogodbo za blago, ki ga prodajalec še namerava prodati, s predhodnim naročilom.

2.4.2 Informacije o prednaročilu

Prodajalec kupca redno obvešča o stanju vnaprej naročenega blaga.

2.4.3 Preklic prednaročila

Tako prodajalec kot kupec imata pravico kadar koli preklicati prednaročilo.

2.4.4 Nezavezujoča cena

Cena blaga, navedena v prednaročilu, je okvirna in ni zavezujoča.

2.4.5 Prednaročniška obdelava in ponudba kupoprodajne pogodbe

Glede na to, kako je mogoče obravnavati prednaročila, prodajalec stopi v stik s kupci po telefonu ali na navedeni e-poštni naslov v vrstnem redu, v katerem so prispela prednaročila, in jim ponudi sklenitev kupoprodajne pogodbe.

2.4.6 Plačilo s kartico ali bančnim nakazilom

Plačilo prednaročila s kartico ali nakazilom vnaprej je polog za kupoprodajno pogodbo v skladu s členom 2.4.5.

[Vračilo pologa ureja člen 4.7 Splošnih pogojev poslovanja]

2.5 Dobava in plačilni pogoji

2.5.1 Blago na zalogi

Za namene člena 2.6 Splošnih pogojev se šteje, da je blago na zalogi, če se fizično nahaja v prodajalčevem skladišču elektronskega poslovanja.

2.5.2 Blago, ki je na zalogi v drugem prodajalčevem skladišču

Če naročenega blaga ni na zalogi, vendar je na voljo v drugem skladišču prodajalca, bo prodajalec zagotovil prenos blaga v skladišče e-trgovine, tako da bo blago dostavljeno v to skladišče v dveh delovnih dneh.

2.5.3 Predložitev v celoti ali po delih

Kupec lahko izbere, ali se lahko naročilo obdela po delih, če del naročenega blaga ni na zalogi, ali pa se celotno naročilo obdela naenkrat, ko je vse naročeno blago na zalogi.

2.5.4 Odprava blaga, ki je na zalogi

Prodajalec bo glede na izbiro v skladu s členom 2.6.3 Splošnih pogojev naročeno blago kupcu poslal z izbranim prevoznikom isti ali naslednji delovni dan, ko bo vse ali del naročenega blaga na zalogi. Kupec lahko izbere kasnejši datum dostave. Prodajalec pošiljki priloži dobavnico s seznamom postavk v pošiljki. Kupec se strinja s pošiljanjem elektronskega računa po elektronski pošti.

2.5.5 Pošiljanje blaga, ki ni na zalogi

Če naročenega blaga ni na zalogi in ga ni mogoče dostaviti prevozniku v tridesetih dneh po prejemu naročila, prodajalec o tem obvesti kupca in ga obvesti tudi o razpoložljivosti ali ponudi drug izdelek, primerljiv z originalnim. Če se kupec ne strinja z zagotovitvijo drugega izdelka, ima pravico odstopiti od pogodbe.

2.5.6 Načini prevoza in plačila

Možni načini pošiljanja so navedeni v pomoči "Načini pošiljanja" in "Načini plačila". Prodajalec lahko uvede omejitve glede načina dostave ali plačila glede na vrednost ali vsebino naročila in kraj dostave.

2.5.7 Dostava blaga

Kupec je dolžan prevzeti blago od prevoznika in preveriti celovitost embalaže. Če je kupec kot način plačila izbral plačilo po povzetju, je dolžan prevozniku plačati stroške dostave v skladu s pogoji ustrezne storitve.

2.5.8 Poškodbe pošiljke med prevozom

Voznik pogodbenega prevoznika je dolžan kupcu omogočiti, da preveri celovitost embalaže, in v primeru poškodbe s kupcem sestaviti zapisnik o poškodbi. Kupec s podpisom dobavnice potrdi, da je bila pošiljka dostavljena nepoškodovana. V nasprotnem primeru se pomanjkljivosti pošiljke zabeležijo v poročilu o škodi. V primeru poškodbe embalaže je kupec dolžan prodajalcu takoj dostaviti kopijo zapisnika o poškodbi, in sicer na naslov Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Češka republika ali po elektronski pošti: info@sunnysoft.pl

2.5.9 Skladnost z dobavnico

Če dostavljena pošiljka ni skladna z dobavnico, mora kupec o tem takoj pisno obvestiti prodajalca.

2.6 Spremembe naročila

Kupec lahko spremeni vsebino naročila po telefonu ali elektronski pošti do odpreme naročila.

2.7 Odstop od pogodbe in vračilo blaga

2.7.1 Umik s strani potrošnika

V skladu s členom 1829 civilnega zakonika ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od datuma prejema blaga. V tem roku je dovolj, da odstop od pogodbe pošlje po pošti (zato je odločilen poštni žig na pošiljki).

[V skladu s 605. členom civilnega zakonika se roki štejejo od dneva, ki sledi odločilnemu dogodku, tako da je v tem primeru prvi dan roka dan po dostavi blaga. Če konec roka pade na konec tedna ali praznik, se rok premakne na naslednji delovni dan].

Vendar v skladu s členom 1837 potrošnik ne more odstopiti od pogodbe:

  1. o opravljanju storitev, če so bile opravljene s potrošnikovo predhodno izrecno privolitvijo pred iztekom odstopnega roka in je trgovec pred sklenitvijo pogodbe potrošnika obvestil, da v takem primeru nima pravice odstopiti od pogodbe,
  2. dobavo blaga ali storitev, katerih cena je neodvisno od volje podjetnika odvisna od nihanj na finančnem trgu in do katerih lahko pride v odstopnem roku,
  3. za dobavo alkoholnih pijač, ki jih je mogoče dobaviti šele po tridesetih dneh in katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, neodvisno od volje podjetnika,
  4. dobavo blaga, ki je bilo prilagojeno potrošnikovim željam ali njegovi osebi,
  5. dobavo pokvarljivega blaga in blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom,
  6. popravilo ali vzdrževanje, opravljeno na kraju, ki ga določi potrošnik na svojo zahtevo; to pa ne velja v primeru naknadnih popravil ali dobave nadomestnih delov, ki niso zahtevani,
  7. dobava blaga v zaprti embalaži, ki ga je potrošnik odstranil iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ne more vrniti (npr. slušalke, zobne ščetke, brivniki, medicinski pripomočki itd.),
  8. dostavo avdio ali vizualnega posnetka ali računalniškega programa, če je bila kršena njegova originalna embalaža,
  9. za dobavo časopisov, periodičnih publikacij ali revij,
  10. nastanitev, prevoz, obroke ali prostočasne dejavnosti, če podjetnik te storitve opravi v določenem času,
  11. sklenjena na podlagi javne dražbe v skladu z zakonom, ki ureja javne dražbe, ali
  12. za dobavo digitalne vsebine, razen če je bila dobavljena na otipljivem nosilcu podatkov in je bila dobavljena s potrošnikovo izrecno privolitvijo pred iztekom odstopnega roka, podjetnik pa je potrošnika pred sklenitvijo pogodbe obvestil, da v takem primeru nima pravice do odstopa od pogodbe.

[Ne pozabite preveriti člena 4.3 Splošnih pogojev, ki vsebuje naslov za pošiljanje blaga in druge bistvene informacije za odstop od pogodbe]

2.7.2 Umik s strani prodajalca

Prodajalec si pridržuje pravico, da odstopi od kupoprodajne pogodbe, če izpolnitev postane nemogoča, razen če se prodajalec s kupcem dogovori o nadomestni izpolnitvi.

2.7.3 Pravica do razpolaganja z neidentificiranimi pošiljkami

Blago, ki ga prevoznik dostavi podjetju brez identifikacije kupca (številka računa, naročila, reklamacije ali nedvoumne identifikacije prek e-pošte, telefonske številke, imena in naslova iz prvotnega naročila), si prodajalec pridržuje pravico, da ga po 60-dnevnem obdobju skladiščenja odstrani, če blago v tem obdobju ni identificirano v naročilu.

2.7.4 Pravica do razpolaganja z neprevzetim blagom

Neprevzeto blago je blago kupca, ki je shranjeno v prodajalčevih prostorih, ni prevzeto ali ni prevzeto po izteku predvidenega dodatnega roka (npr. vrnjeno blago, ki je izključeno s pogoji za odstop od pogodbe).

Prodajalec ima pravico, da neprevzeto blago proda ali odtuji, če kupec blaga ne prevzame niti po prodajalčevem obvestilu (po elektronski pošti ali SMS) v dodatnih 30 dneh. Prodajalec je upravičen kupcu zaračunati stroške skladiščenja, uničenja, stroške neuspešne dostave blaga in druge stroške prodajalca, ki so posledica nesodelovanja kupca, v obsegu, ki je potreben, da jih kupec poravna z izkupičkom od prodaje ali da jih zahteva in izterja od kupca. Stroški skladiščenja za vsak koledarski dan, ki presega odobreno dodatno obdobje, znašajo 1 % cene blaga.

Prodajalec si pridržuje pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe najpozneje naslednji delovni dan po sklenitvi kupoprodajne pogodbe.

2.8 Delovne ure

Spletna trgovina je odprta 24 ur na dan. Delovni čas izvajalcev naročil je naveden na spletni strani http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html. Prodajalec si pridržuje pravico do omejitve obratovalnega časa v primerjavi s podatki na tej spletni strani, zlasti zaradi višje sile, bolezni, državnih in drugih praznikov.

3. Nakup v trgovini

3.1 Naročanje blaga s prevzemom v trgovini

3.1.1 Naročanje blaga s prevzemom v trgovini

Po telefonu, osebno, po e-pošti ali prek e-trgovine lahko kupec naroči blago s prevzemom v trgovini. Kupec lahko sklene kupoprodajno pogodbo v trgovini ob osebnem prevzemu naročenega blaga.

3.1.2 Dolžina rezervacije

Blago je v trgovini rezervirano tri delovne dni. Ta rok lahko prodajalec na zahtevo kupca podaljša.

3.1.3 Cena

Cena za blago, naročeno v trgovini, je enaka kot pri spletni prodaji.

3.1.4 Plačilo s kartico ali bančnim nakazilom

Plačilo za naročilo blaga v trgovini s spletno kartico ali z vnaprejšnjim nakazilom je v skladu s členom 3.1.1 predplačilo za kupoprodajno pogodbo.

[Vračilo pologa ureja člen 4.7 Splošnih pogojev poslovanja]

3.2 Delovne ure

Odpiralni čas trgovin je naveden na spletnem mestu http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html. Prodajalec si pridržuje pravico do omejitve obratovalnega časa v primerjavi s podatki na spletni strani, zlasti zaradi višje sile, bolezni, državnih in drugih praznikov ...

4. Skupne določbe

4.1 Garancija, servis in reklamacije

4.1.1 Garancija

Če se na blagu v garancijskem roku pojavi napaka, lahko kupec pri prodajalcu uveljavlja pravice iz odgovornosti.

4.1.2 Storitev

Kupec je upravičen tudi do uveljavljanja pravice do popravila pri pooblaščenem servisnem centru. Seznam pooblaščenih servisov za vsako blagovno znamko, vključno z njihovimi kontaktnimi podatki, je na voljo v pritožbenem postopku.

4.1.3 Izvengarancijski servis

Če se na blagu pojavi napaka izven garancijskega roka, prodajalec za plačilo opravi ali poskrbi za izvengarancijsko popravilo. Prodajalec ima pravico zavrniti izvedbo ali posredovanje izvengarancijskega popravila, zlasti če popravila ni mogoče izvesti ali posredovati.

4.1.4 Sklicevanje na pritožbeni postopek

Dodatne podrobnosti so navedene v Postopku za pritožbe, ki je na voljo na spletni strani https://www.sunnysoft.cz/napoveda/reklamacni-rad.html.

4.2 Pogoji za dodatne storitve

4.2.1 Splošne določbe

Pomožna storitev pomeni storitev za plačilo, katere opravljanje mora biti dogovorjeno v povezavi s prodajo blaga in se nanaša na to blago. Če kupec odstopi od prodajne pogodbe ali če odstopi od prodajne pogodbe v zvezi z blagom, s katerim je povezana dodatna storitev, veljajo učinki odstopa tudi za dodatno storitev, povezano s tem blagom. Prodajalec kupcu ni dolžan vrniti cene storitve, če je kupec storitev že uporabil.

Če prodajalec neupravičeno zavrne izvedbo pravilno naročene in plačane dodatne storitve ali če jo izvede pomanjkljivo, ima kupec pravico uveljavljati zahtevek za pravilno izvedbo dodatne storitve v reklamacijskem postopku.

4.3 Odstop od pogodbe in vračilo blaga

4.3.1 Odstop od pogodbe

Od pogodbe lahko odstopite le v primerih, ki jih določa pogodba ali zakon.

4.3.2 Vračanje blaga

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec blago, ki ga je prejel od prodajalca, izročiti brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v štirinajstih dneh po odstopu od pogodbe. Blago lahko izroči v kateri koli prodajalni prodajalca ali ga pošlje na Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Češka republika.

[V primeru pošiljanja po pošti v pošiljko vključite podatke, potrebne za identifikacijo nakupa (podatke o kupcu, številko naročila ali številko računa, kopijo enega od teh dokumentov ali dokazilo o nakupu na drug ustrezen način), in podatke, potrebne za vračilo kupnine (naslov, kamor naj pošljemo denar, številko bančnega računa itd.). Čeprav to ni obvezno, bi vam bili zelo hvaležni, če bi nam sporočili, zakaj odstopate od pogodbe. Vaše pripombe skrbno preučimo in na njihovi podlagi poskušamo izboljšati svojo ponudbo in storitve. Za odstop od pogodbe v zakonsko določenem roku 14 dni lahko uporabite priloženi obrazec - prenesete ga lahko v obliki MS WORD in PDF].

4.3.3 Vračilo kupnine

Prodajalec mora kupcu brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v štirinajstih dneh po odstopu od pogodbe, povrniti vsa denarna sredstva, vključno s stroški dostave, ki jih je prejel od kupca na podlagi pogodbe. Če kupec prodajalca ne obvesti, kako želi vrniti kupnino, mu prodajalec vrne kupnino na enak način in z enakimi sredstvi, kot je bila plačana.

Če je kupec izbral način dostave, ki ni najcenejši način dostave, ki ga je ponudil prodajalec, bo prodajalec kupcu povrnil stroške dostave blaga v višini, ki ustreza najcenejšemu ponujenemu načinu dostave.

Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec kupcu ni dolžan vrniti prejetih sredstev, preden mu kupec izroči blago ali dokaže, da je blago poslal prodajalcu.

4.4 Izvensodno reševanje sporov

Češka trgovinska inšpekcija s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID št.: 000 20 869, spletni naslov: http://www.coi.cz, je pristojna za izvensodno reševanje potrošniških sporov iz kupoprodajnih pogodb.

4.5 Cenovne ugodnosti za veleprodajne stranke

Cenovnih ugodnosti, dodeljenih veleprodajnim strankam, ni mogoče uporabiti za potrošniške nakupe. Prodajalec si pridržuje pravico, da v primeru, ko potrošnik naroči izdelek prek računa veleprodajne stranke, spremeni ceno, navedeno v naročilu, na ceno v času naročila za običajno maloprodajno stranko (raven cen v EU). V primeru, da je bilo blago že odpremljeno, mora kupec plačati razliko v ceni v štirinajstih dneh od ugotovitve takšne kršitve.

4.6 Soglasje za posredovanje osebnih podatkov in pošiljanje komercialnih sporočil

4.6.2 Komercialne komunikacije

Kupec daje prodajalcu soglasje za prejemanje informacij in novic po elektronski pošti, ki ga lahko preprosto spremenite ali onemogočite v pozdravnem sporočilu z nastavitvami pošiljanja ali v katerem koli drugem glasilu, tako da odprete povezavo v nogi sporočila.

4.7 Cene, popusti

4.7.1 Cene

Cene veljajo v času naročila in vključujejo pristojbino za recikliranje(Asekol) v skladu z zakonom št. 185/2001 Coll. o odpadkih in zakonom št. 477/2001 Coll. o embalaži ter avtorske honorarje v skladu z zakonom št. 121/2000 Coll. o avtorskih pravicah. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe zgornjih cen v primeru bistvenih sprememb dobavnih pogojev proizvajalcev in drugih dobaviteljev blaga. Če je prodajna cena višja od cene ob naročilu, prodajalec zahteva soglasje kupca. Kupnina je plačana, ko je celotna kupnina za posamezen del dobave nakazana na prodajalčev račun.

Vse cene vključujejo 22% DDV, razen če ni navedeno drugače.

4.7.2 Popusti

Kuponi za popust veljajo za vse potrošnike. Popusta s kuponi ni mogoče kombinirati z drugimi popusti. Popust se lahko uporabi samo za blago, ki je v naročilu. Veljavnost kupona pomeni časovno obdobje, v katerem mora biti naročilo poslano z vstavljenim in preverjenim veljavnim kuponom. Kupon je mogoče unovčiti tudi v trgovini brez predhodnega elektronskega naročila.

4.8 Vračilo depozita

V primeru, da je pogodba, za katero je bilo plačano predplačilo v skladu s členom 2.3.4, 2.4.6 ali 3.1.4, prodajalec kupcu vrne predujem z bančnim nakazilom v sedmih delovnih dneh od trenutka, ko je očitno, da pogodba ne bo sklenjena, zlasti če kupec obvesti prodajalca, da ne vztraja pri predhodnem naročilu, če prodajalec obvesti kupca, da ne sprejema zavezujoče ponudbe kupoprodajne pogodbe, ali če kupec obvesti prodajalčevega zaposlenega v trgovini, da ne želi kupiti naročenega blaga.

Vračilo pomeni vračilo v primeru plačila s kartico, v primeru plačila z bančnim nakazilom pa pošiljanje ustreznega zneska z bančnim nakazilom na račun kupca.

4.9 Posebne določbe za prodajo v drugo državo članico Evropske unije

V primeru prodaje v državo, ki ni Češka republika, se v skladu s členom 6(2) in členom 3 Uredbe (ES) št. 593/2008 Evropskega parlamenta in Sveta o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja (Rim I), uporablja pravo Češke republike.

4.10 Končne določbe

4.10.1 Informativne določbe

Določbe teh pogojev, ki so zapisane v ležečem tisku in oglatih oklepajih, niso pravno zavezujoče. Služijo za povečanje kupčevega udobja, vendar je kupec dolžan preveriti veljavnost tako podanih informacij, zlasti glede sprememb v pravnem sistemu. Prodajalec ne odgovarja za kakršno koli škodo, ki bi iz tega izhajala.

4.10.2 Informacije o obstoju, načinu in pogojih izvensodnega obravnavanja pritožb ter o nadzornem organu

Pritožbe potrošnikov sprejemamo na spletni strani info@sunnysoft.pl. Informacije o obravnavi pritožbe bo prodajalec poslal na elektronski naslov potrošnika.

Nadzorni in kontrolni organi državne uprave so:

  • Varstvo potrošnikov - Inšpektorat češkega trgovinskega inšpektorata, Srednja Češka in Srednja Češka Praga (Češka trgovinska inšpekcija), Štěpánská 567/15, 120 00 Praga, poštni predal: p2fdz5j
  • Obrtno dovoljenje - Urad mestne četrti Praga 10, Oddelek za trgovinska dovoljenja, Vršovická 1429/68, 101 38 Praga 10-Vršovice, poštni predal: irnb7wg
  • Območje varstva osebnih podatkov - Urad za varstvo osebnih podatkov, Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Praga 7, poštni predal: qkbaa2n
4.10.3 Učinkovitost

Ti pogoji začnejo veljati 31. januarja 2018.